Dünya ne kadar da küçük...

dinledikçe aklınıza cem uzan ve yarım ekmek köfte mitingleri gelmiyorsayorsa şanslısınız demektir :) dinleyiniz ve sadece parçanın tadını çıkarın:

emelia - big big world
I'm a big big girl / Ben büyük büyük bir kızım

In a big big world / Büyük büyük bir dünyada

It's not a big big thing if you leave me / Bu büyük büyük bir şey değil, eğer beni terkedersen

But I do do feel that / Ama ben çok çok hissediyorum ki

I do do will miss you much / Seni çok çok özleyeceğim

Miss you much... / Çok özleyeceğim

I can see the first leaf falling / İlk yaprağın düştüğünü görebiliyorum

It's all yellow and nice / Tamamen sarı ve hoş

It's so very cold outside / Dışarıda hava çok soğuk

Like the way I'm feeling inside / Tıpkı benim içerde hissettiğim gibi

Nakarat

Outside it's now raining / Dışarda şimdi yağmur yağıyor

And tears are falling from my eyes / Ve gözlerimden yaşlar süzülüyor

Why did it have to happen / Bu neden olmak zorundaydı

Why did it all have to end / Neden her şey bitmek zorundaydı

Nakarat

I have your arms around me ooooh like fire / Kolların beni sarıyor, ah ateş gibi

But when I open my eyes / Ama gözümü açtığım zaman

You're gone... / Gitmiş oluyorsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder