İşitme engelliler için Türkçe altyazı Aktiviteleri

DivxPlanet'te işitme engelliler için Türkçe filmlere türkçe altyazı etkinlikleri, eskisi gibi sessiz sedasız değil. Bir çok yeni gönüllünün katılımı, bireysel altyazı sunumları ile her geçen gün mevcut arşive bir çok yeni film eklenmekte. Bu sayede, işitme engelli dostlarımızın Türkçe filmlere ulaşmasına bir parça katkımız dokunması için ben de aktivitelerde görev alıyorum. Dahil olduğum aktiviteleri liste yapayım dedim 11 film olmuş şimdiye kadar. İşte, baktıkça neden daha fazla filmde görev almadım diye hayıflandığım liste:

Görev alan tüm aktivist dostlarıma ve bu altyazıların hazırlanmasına önayak olan DP yönetimine teşekkür ediyorum. İyi seyirler!


Görev aldığım aktiviteler:

1. Recep İvedik 3
Altyazı
Aktivite Sayfası

2. Gelecekten Bir Gün


3. Bana Şans Dile
Altyazı
Aktivite Sayfası



4. Bornova Bornova
Altyazı
Aktivite Sayfası


5. Takiye: Allah Yolunda


Altyazı
Aktivite Sayfası



6. Dersimiz: Atatürk
Altyazı
Aktivite Sayfası



7. Filler ve Çimen
Altyazı
Aktivite Sayfası


8. Prensesin Uykusu
Altyazı
Aktivite Sayfası


9. Cumhuriyet (1998) [Redakte edilecek]
Altyazı
Aktivite Sayfası


10. New York'ta Beş Minare [Redakte edilecek]
Altyazı
Aktivite Sayfası

11. İncir Reçeli [Redakte edilecek]
Altyazı
Aktivite Sayfası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder