bugun orda da cumartesi mi?

dünden beri yeniden dinlemeye başladım bu şarkiyi. resmi klibi olduğunu bilmiyordum. üzerinde herhangi bir sitenin kocaman reklamının gömülü olmadığı bir klip bulabilmem on dakikaya mâl oldu bana ama titiz olmak suç değil bu ülkede :)

feridun düzağaç epeydir listemdeki tek isim. tüm şarkılarını ayni anda dinlemiyorum elbette, seçtiğim bazılarını ise defalarca tekrarlıyorum. feridun düzagac dinlediğim için melankolik değilim, sanırım ilkokul kitaplarımıza göre kışa girerken, hâlâ sonbaharı yaşıyor olmamızdan kaynaklanıyor. sonbahar.. bu kelime her seferinde beni alır götürür 2002'ye ve 2003 ilkbaharına, izmir'deki ilk senem.


Feridun Düzağaç - Cumartesi , Orijinal Alt Yazılı 2003


"bugun orda da cumartesi mi, sen de beni benim kadar özledin mi?"
evet özlüyorum, kendimi de. birçok kişiliğe büründüm, şakacı, alaycı, güvenilir, taklitçi, maceracı, meraklı, acımasız, kalpsiz, umursamaz, bencil, kendini beğenmiş ve toplumun tasvip etmediği ama bireysel açıdan popülerliği getiren ve aslında hiçbiri beni tam olarak tanımlayamayan karakterler bunlar. burdan kendi adıma çıkardığım bir şey söyleyeyim mi size? "istediğim zaman" inandırıcı bir oyuncu olabiliyorum onu keşfettim kendimde. iyi mi kötü mü bilemiyorum henüz sonuçlarıyla karşılaşmadım daha. ama insana en yakışanı, kendini oynaması, sanırım zor olan da bu. eşimiz, dostumuz, arkadaşımız, sevgilimiz, patronumuz, imkanlar zaman içinde hep kişiliğimizi ortaya koymakta engel olmuşlardır değil mi?

fotoğrafı büyütmek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder