falling slowly


epey bi uğraştıktan sonra Once (2006) filmindeki şarkılardan birini türkçe altyazısı/çevirisi ile bir yerlere yüklemeyi başardım :)
fox'un telif sıkıştırmalarından tırsan (!) YouTube ve DailyMotion ingilizce srt dosyamı kabul ediyorlar diye ilk tercihim olmuştu. ama baktim ki olmayacak, son çare facebook'a yükledim. Zükerberg'i sevecegim aklımın ucundan bile geçmezdi :)

videodaki altyazının biraz yukarda olduğuna takılmayın, o boşluk inglizce alt yazı için ayrılmıştı ancak, tırsak video paylaşım sayfalarının çekinceleri yüzünden yüklenemeyen ingilizce altyazı nedeniyle doldurulamadı. edilgen cümlelerle olaya resmi bir hava katıp, bir güzel giydirmek istiyordum söz konusu malum sitelere ancak sabahın bu saatinde pek uygun düşmez. neyse efendim uzun lafın kısası, ben bu yazıya biraz daha zenginleştireceğim zaman içinde, siz şimdilik bu güzel yorumu dinleyin, paylaşın tadını çıkarın. telif işlerini bana bırakın, fox ile bizzat ilgileneceğim fırsatını bulduğumda. buyurunuz efendim, keyifli dinlemeler..

kocaman bir teessüf de zükerberg'e :( neyse ben size spoiler niteliği olan vevo versiyonunu sunayım bari, sayıp sövmeyin ardımdan vay efendim hani şarkı diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder