Selçuk Erdemle Gülmece güldürmece

Evet sevgili minikler, Selçuk erdem ile sevdigim karikatürler bize aslında bir-iki cümleden fazlasini anlatiyor. Alın bakın gülün güldürün, beğenmezseniz daha iyisini getirin birlikte gülelim.
arada bir şunu bunu yaparım dediğime bakmayın, şimdi ne varsa o öylece kalır. o yüzden ileride daha güzellerini eklerim diye birşey söylemiyorum size. hadi sizin için birer cümle yazayım her bir karikatüre.
1-kurt kibirli kiza kapak niteliğinde bir çift lafı nakşetmiş, olay budur. gülünür ve geçilir efendim. :) burda kurdun tarafindayim.

2- i**e tavuk çocuğun iştahını kaçırmak için işbaşında, işini yapiyor, gayet yeterli bir i***lik sergilemiş. tebrikler..


3-hayattan bir kesit, gülmekten ziyade düşünmeyi tetikleyen bir durum söz konusu. Çoğu zaman hayatta yanılgılarımız etkilidir, bilerek yaptıklarımızdan çok farkında olmadıklarımız bizi dertten derde sokar. kedi de haklıdır ayrıca.


on yüz bininici karikatür, yoruldum hemen. en sevdiğimi en sona bıraktım. " amel defterinizi inceledik. Çok hoş amelleriniz var sizi daha sonra arayacağız" diye efsaneleştirdiğim sevimli bir selçuk erdem çiziğidir efendim. Tabi, kime göre neye göre :)

fareleri de takdir ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder