Düşünüyorum, öyle ise... Layn!?!?!

uzun zamandır İ.O.Anar'ın Susukunlar kitabı elimde, yedi sekiz ay oldu hala biteremedim. her seferinde hikayeyi toparlayabilmek için on sayfa geriden başlıyorum ama gittikçe başa yaklaştığımı farkedince bıraktım kitabı.

aşağıda puslu kıtalar atlasından bir bölüm var, belki benim gibi okumak isteyip de fırsatını bulamayanlar için bir teşvik olur, bi gaz olur. ezberin dışında bilgiyi işleyen yorumlayan basbayağı bildiğin compile eden zehir gibi dimağlara selam olsun, ezberciler; siz de iki ters bir düz İstiklal Marşı-Gençliğe Hitabe-Onuncu Yıl Marşı-hala unutmadıysanız üç kulhü bir elham okuyun durun. sözüm, sorgulamadan-yargılamadan herşeyi olduğu gibi kabul etmeyenleri incitmesin, üzerine alıması gerekenler kendilerini şaşırtıcı derecede iyi biliyorlar :)


""düşünüyorum öyle ise varım" oldukça makul.
fakat bundan tam tersi bir sonuç, varolmadığım, bir düş olduğum sonucu da
çıkar. düşünen bir adamı düşlüyorum. düşündüğümü bildiğim için ben varım.
düşündüğünü bildiğim için, düşlediğim bu adamın da var olduğunu biliyorum. böylece o da benim kadar gerçek oluyor. bundan sonrası çok daha hüzünlü
bir sonuca varıyor. düşündüğünü düşlediğim bu adamın beni düşlediğini düşlüyorum. öyleyse gerçek olan biri beni düşlüyor. o gerçek ben ise
bir düş oluyorum."

Puslu Kıtalar Atlası-İhsan Oktar Anar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder