son zamanlarda yaptığım tek ciddi seçim

sevgili ahali, merhaba. uzuunca bir süredir bilinçli bir seçim yapmamıştım bugün yaptım seçimimi.

tumblr'daki hesabı kullanmaktan vazgectim. halbuki çok sevmiştim seni tumblr.. :( blogger'e geri döndüm.

aynı konsept ile buradan devam edecegim başınızı ağrıtmaya. ne konsepti o da neymiş diyenlere örnek aldığım sayfayı söylüyorum: http://benbugunbunuogrendim.blogspot.com/
her konuda yazmam, her şeyi bil(e)mem, her önüme gelene küfürlü konuşmam, hak edene hakkını veririm o kadar... bunlar her sözleşmede yazan rutin konular :P yapıcı olmayacaksan yorum yapma, yayınlamam bile. yapıcıdan kastım sadece olumlu değil, anladın sen onu :) bu arada gercek üstü adım yusuf. yusuf selim diyen arkadaşlar da mevcut.



eskilerden birşey dinleyeyim dedim, o kadar çok tanıdık çıktı ki karşıma karasız kaldım hangisi ile hasbihal edeyim.
ilk başta sevmemiştim ama sonradan çokca dinlemiştim, 2007 yılındaki metamorfoz albümünü. kısa kısa albüm tanıtımını buldum. niye sarkıları hatırlamadığımı da hemen çözdüm. bilinçdışına itilmiş anılarla birlikte ne varsa halının altında :D tabi buna kokudan sonraki en güçlü hafıza elemanı ses de dahil. dilerseniz dinleyiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder