Sonsuzun benimle bir savaşı var

ben bugün Candan Erçetin şarkılarını kurcalarken bir şarkı daha buldum. ilginç bir tınısı var hoşuma gitti.
bir de güzel söz duydum ki çok derin manalara sürükledi beni. hayatımdaki "o an"ları sorguladım bi an..

insan ümitli olduğu şeye köledir,
ümidi kestiği şeyden de hür olur artık...*


şarkı böyle
candar erçetin - sonsuz ♪ ♫

sözleri de şöyle:
Sonsuzun benimle bir savaşı var
Seni gördüğüm o ilk andan beri
Sonsuzun benimle bir savaşı var
Görür görmez sevdiğim zamandan beri

Sonsuz merhamet etmeyecek bana biliyorum
Sürmeyecek senle zamanım sonsuza kadar

Korkma beni yıpratmaz bunu bilmek asla
Ve sevmek istemek seni sonsuza kadar
Ben sonsuz aşkın sırrını çözmek değil
Aşkı yaşamak için burdayım sonuna kadar

* İskender Pala - Katre-i Matem sf: 397

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder