epub uzantılı dosyaları nasıl açacağımı öğrendim

ebup uzantılı ekitapları nasıl görüntüleyeceğinizi ister türkçe, ister ingilizce olarak google hzlerine sorun bir kere. o zaman bilgi kirliliğinin ne olduğunu göreceksiniz. ya da günün bu saatinde idrak ve muhakeme kabiliyetlerimde zaafiyet baş gösteriyor, ben bayağı ilginç anahtar kelimeler kullanmama rağmen bulamadım. gerekli gereksiz bir sürü sonucun arasında kayboldum. seo'culara sitem olsun.
neyse ki, adobe digital editions epub uzantılı dosyaları açabiliyormuş. adobe deyince haliyle pdf dosyalarına da natürel bir sevgisi var :)

anında edit bütüt:  şu firefox eklentisi daha uygundur efendim:

EPUBReader 



https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/45281/



isteyenler multiplatform bir yazilimi olan calibre'yi de deneyebilir.
http://calibre-ebook.com/
( linux, mac, windows)





9mb boyutundaki bu programı ekitaplar ile haşir neşir olmayı seven dostlara tavsiye ederim.
nerde mi bu program? al bakalim linki de burda:

adobe digital editions





bir süredir gözüme çarpan e-kitap sayfaları vardı. bir ara benim de ugrasmis oldugum, hatta iki dirhem bir çekirdek isimli deyimler ve hikayelerini konu alan kitabın düzenlemesini yaptığım, e-kitap dünyası artık kendini geliştirmiş. düzensiz özensiz taranmış pdf sayfalardan artık daha kaliteli, ele-avuca gelir (yani editlenebilir :) düzeyde kaliteli kitaplar sunar hale gelmiş. ne diyelim, teşekkürler, her ne kadar korsan kitap basıp satanlar ile aynı kefeye koymaya kıyamasam da sizi, az çok tüm internet kullanıcıları korsancıdır yine de :D

1 yorum: